FERRAN TALARN

Clàssica

02/04/2017 18:00 Capella de Santa Llúcia (Taradell)

Ferran Talarn, guitarra

El guitarrista Ferran Talarn es presenta a la Xarxa de Músiques com a guanyador del premi al millor intèrpret català del Certamen Llobet 2015. I ho fa amb un programa d'allò més eclèctic, amb obres d'autors i estils diversos, concebut per satisfer un públic ampli.

Ferran Talarn Bria (Amposta, 1993) inicia els estudis de guitarra amb el seu pare. Continua la seva formació a l'Escola de Música Hiberus d'Amposta, al Conservatori de Música de Tortosa i a l'ESMUC amb Zoran Dukic. Ha rebut lliçons de mestres com C. Trepat i D. Russell. Ha obtingut primers premis al 8è Concurs Instrumental Sant Anastasi, Concurs d'interpretació musical Lamote de Grignon, XIII i XIV Concurs Fundació l'Arjau, VIII Concurs Vila de Salou, VI Certamen Internacional Daniel Fortea, 3er Concurs de Solistes del Curs/Stage Internacional de Música Felip Pedrell, I Concurs de Guitarra de Girona Josep Ferrer, XII Certamen Internacional de Guitarra Clásica Julián Arcas, 10è Certamen Nacional d'Interpretació Intercentros Melómano. Ha actuat a l'Auditori Enric Granados, Auditori AXA, Teatre Auditori i a la Sala Xavier Turull a Salou a més d'actuar a l'Auditori Felip Pedrell de Tortosa com a solista amb l'Ostia Chamber Orchestra d'Italia.

Programa:

Recital de guitarra

D. Scarlatti: Sonates K1 i K32

L. Legnani: Fantasia op. 19

E. Satie: Gymnopédie núm. 1

A. Barrios Mangoré: Julia Florida, Vals op. 8 núm. 3, El último tremolo

P. Talarn: Cançó Trista

M. Arnold: Fantasia

D. Bogdanovic: Balkan Miniatures

M. Castelnuovo Tedesco: Capriccio Diabolico (Omaggio a Paganini)