Amics de la música de Barcelona

L'objectiu principal de l'Associació d'Amics de la Música de Barcelona és fomentar la difusió de tots els concerts i espectacles musicals mitjançant el Butlletí Informatiu; donar suport a l'activitat musical, sigui quina sigui, pública o privada, professional o amateur, dins l'àmbit de la ciutat de Barcelona i de la resta de Catalunya, promovent l'assistència dels associats als mateixos i col·laborar amb totes aquelles entitats i associacions que dins el territori català es dediquen a idèntiques activitats.

Un altre dels objectius que Amics de la Música de Barcelona es proposa dur a terme després d'aquests vint anys d'existència, és donar a conèixer la nova generació de joves intèrprets sorgits dels Conservatoris Superiors i ajudar-los per tal que s'obrin camí, assistint als concerts que es fan en petites sales o auditoris. Podríem resumir-ho amb l'eslògan: “vostès ofereixen els músics, nosaltres posem el públic”.

Ortigosa, 14-1608003 BARCELONATel.93 268 01 22 # 93 310 11 47 Fax: 93 310 11 47 ## E-mail: informat@amicsmusica.org

Tel:  93 268 01 22 # 93 310 11 47

Email:  informat@amicsmusica.org