JM Catalunya traslladarà la seva seu social central a Barcelona

La nova seu s'inaugurarà el 30 de juny amb una festa coincidint amb l'Assemblea General
04/06/2018 |

Després de dècades, JM Catalunya tornarà a tenir la seva seu central a Barcelona. Serà al Casal de Cors de Clavé, a la Plaça Víctor Balaguer núm. 5, on la Federació catalana ocuparà tota la planta tercera. D'aquesta manera l'organització vol estar més a prop del conjunt de més de 40 associacions locals i entitats associades repartides per tot el territori, dels joves músics i les administracions.

De 2013 fins a aquest 2018 la seu central haurà estat a Banyoles, on seguirà mantenint una subseu. Anteriorment havia estat ubicada a Torroella de Montgrí, a on s'havia traslladat des de la seu del Carrer Muntaner de Barcelona, que havia estat l'oficina central de l'entitat des de la seva fundació el 1986. D'aquesta manera, JM Catalunya torna a la ciutat comtal després de molts anys d'absència.

Aquest trasllat de la seva seu social central forma part del programa de la junta directiva presidida per Joan Magrané que va ser escollida l'any passat. Aquests i altres canvis es presentaran a l'Assemblea General que se celebrarà el proepr 30 de juny, i que inclou una convocatòria extraordinària per reformar els estatuts. La seu serà compartida amb la Confederación de Juventudes Musicales de España, que hi tindrà subseu.