Nous carnets de soci unificats a Joventuts Musicals de Catalunya

06/03/2009 |

Des de la Federació de JM de Catalunya hem dissenyat un nou carnet per als socis, un disseny a la vegada unificat però sense perdre la personalització des de cada associació local de JM.

La confecció i impressió es pot autogestionar des de la web de forma realment fàcil i ràpida.

La mateixa eina també permetrà imprimir etiquetes per als socis o gestionar altres aspectes de les vostres dades d'associats i mantenir-les al dia.

Només cal que entreu, des de cada associació, a la vostra intranet privada amb la vostra clau i podreu generar els carnets, globalment o d'un en un, amb un simple click de ratolí.

De mica en mica, anirem gestionant amb diferents entitats i empreses avantatges col·lectives per als nostres socis. En la negociació d'aquests avantatges ens ajudarà el fet de tenir tots una imatge comuna, per la qual cosa us preguem que, de mica en mica, aneu implantant el nou carnet a les vostres respectives associacions.