Presentació de la Xarxa de Músiques a Catalunya 17-18

Aquest divendres 15 de setembre a les 16:30h al pati cobert de L'Altlàntida de Vic tindrà lloc l'acte de presentació de la temporada 17-18 de la Xarxa de Músiques a Catalunya, en el marc del Mercat de Música Viva de Vic.
13/09/2017 |

La Xarxa de Músiques a Catalunya és el circuit de concerts de Joventuts Musicals de Catalunya, una plataforma única de promoció dels artistes emergents de clàssica, jazz i arrel, un circuit actiu des de 1995 que organitza més de cent concerts anuals. Si tradicionalment la Xarxa ha estat només a disposició de les associacions locals de Joventuts Musicals (quaranta repartides per tot el país), aquesta temporada el circuit s'obre a tot tipus de programadors, que en podran contractar les propostes en condicions especials.

Aquesta i altres novetats de la temporada seran anunciades en el transcurs de l'acte de presentació de la temporada 17-18 de la Xarxa de Músiques a Catalunya

L'acte començarà amb l'actuació del duo Criatures (música d'arrel), seguirà amb la intervenció de Miquel Cuenca, secretari general de JM Catalunya, i de Susanna Cros, coordinadora de la Xarxa de Músiques, i es clourà amb l'actuació del SuperSax Project (jazz). Ambdues formacions musicals participen a la Xarxa de Músiques a Catalunya 17-18.