Congrés i Assemblea de JME a Bilbao

Els dies 28, 29 i 30 d'abril de 2012 Joventuts Musicals d'Espanya celebrarà a Bilbao el seu VII Congrés nacional coincidint amb l'Assemblea General Ordinària.
01/04/2012 |

El Palau Euskalduna serà el centre neuràlgic de les dues activitats, i la seu local de JM Bilbao exercirà d'anfitrió. Des de fa ja força temps Begoña Hervás i Carlos Ibarra han estat treballant perquè aquests siguin uns dies que tots recordem llargament. Entre altres activitats, hi haurà un recital de Naroa Intxausti, guanyadora del Concurs Permanent, i del cor infantil Kantika Korala, de reconegut prestigi.

Diversos convidats d'organismes internacionales als quals JME està vinculat, exposaran les noves perspectives dins del sector musical segons el seu propi prisma i es reuniran representants de les diferents seus locals per avançar i superar una crisi que ens afecta a tots però segur que no ha de paralitzar-ni espantar . Justament en èpoques de major dificultat succeeix que l'enginy, la solidaritat i el treball en equip ens portarà a enfortir l'entitat.