Es publiquen les bases del 45è Concurs de Joves Intèrprets de Piano de Catalunya, 2015

El concurs, adreçat a pianistes menors de 27 anys, està organitzat per JM Vilafranca del Penedès.
11/03/2015 |

Acaben de fer-se públiques les bases del 45è Concurs de Joves Intèrprets de Piano de Catalunya, 2015. Hi poden participar tots aquells pianistes l'edat dels quals no arribi als 27 anys el dia 31 de desembre de 2014. El concurs està dividit en quatre categories: "Sènior", fins als 26 anys; "A", fins als 21 anys, "B", fins als 17 anys, i "C", fins als 13 anys. Els concursants han de presentar un programa de tres obres, segons la categoria a la qual s'hagin inscrit.

Les proves se celebraran a l'Auditori Fòrum Berger Balaguer, de la Fundació Pinnae, a Vilafranca del Penedès, durant els caps de setmana del mes de juny de 2015. Les inscripcions s'han de fer telemàticament i el termini finalitza el dia 15 de maig de 2015, a les 24 h. El lliurament de premis i el concert de cloenda es faran al mateix auditori, el dia 5 de juliol de 2015.

Totes les categories tenen un primer i un segon premi, que consisteixen en guardons en metàl·lic. A més, el guanyador de la categoria Sènior podrà formar part de la Xarxa de Músiques a Catalunya, si hi ha acord amb la Federació de Joventuts Musicals de Catalunya. El jurat estarà integrat per personalitats rellevants dins el món de la música.

MÉS INFORMACIÓ

Telèfon: 690 114 775, dilluns, dimecres i divendres, de 17 a 21 hores