JM Catalunya convoca la seva Assemblea General el proper 4 de juny a Barcelona

A banda de les sessions i concerts habituals, es commemorarà el 30è aniversari de la Federació
04/05/2016 |

La Federació de Joventuts Musicals de Catalunya convoca les Assemblees Generals Extraordinària i Ordinària 2016 que se celebraran el dissabte 4 de juny de 2016 a les 10 h en primera convocatòria i a les 10:30 h en segona convocatòria a la Seu de SGAE a Barcelona (Passeig de Colom, 6)

Enguany se celebra el 30è Aniversari de Joventuts Musicals de Catalunya, federació d'entitats fundada el 12 de maig de 1986, i per això s'espera poder comptar més que mai amb l'assistència i participació de les entitats locals. Tots els delegats, representants i acompanyants de les entitats locals estan convidats a les diferents sessions, showcases i àpats.

Cal que abans del dia 2 de juny es confirmi l'assistència a la Secretaria de JM Catalunya, tot indicant el nombre de membres que assistiran a l'Assemblea en nom de l'entitat i enviant la certificació de socis de la mateixa, signada i segellada. Si no es pot assistir a l'Assemblea i es vol ser-hi representats, cal que s'enviï la certificació de socis i delegació de vot signada i segellada. Es pot fer per correu electrònic a secretaria@joventutsmusicals.cat. Adjunta a aquesta notícia hi figura tota la documentació.

PROGRAMA D'ACTIVITATS

10:00 - Acreditacions i benvinguda

10:30 - Obertura institucional

10:45 - Showcase Juan Antonio López Sextet (flamenc)