Sara Cubarsi estrena a Barcelona l'obra guanyadora del 34 Premi Mompou en l'acte acte públic de lectura de veredicte del 35è Premi Mompou

Aquest divendres 5 de desembre a la SGAE
05/12/2014 |

Joventuts Musicals de Barcelona i Joventuts Musicals de Catalunya convoquen un acte públic de lectura del veredicte del 35è Concurs de Joves Compositors - Premi Internacional Frederic Mompou i a l'estrena a Barcelona de l'obra guanyadora del 34è Premi Mompou amb la interpretació a càrrec de Sara Cubarsi i Carles Marigó.

L'acte tindrà lloc el divendres 5 de desembre a les 12 h a la Sala Mompou de la SGAE.

L'edició d'enguany del Premi Mompou està convocada per a obres originals escrites per a la formació de viola, flauta i piano. Hi han participat 21 partitures provinents d'Alemanya, Argentina, Brasil, Colòmbia, Corea, Espanya, Estats Units, França, Georgia, Itàlia, Japó, Regne Unit, Uruguai i la Xina.

Completarà l'acte la interpretació en directe de Pulsar Phigurae, de Raffaele Grimaldi, obra guanyadora del 34è Concurs de Joves Compositors, l'edició de l'any passat. La interpretació anirà a càrrec de la violinista Sara Cubarsi, guanyadora del Premi El Primer Palau i Catalunya Música 2013, que ha fet l'estrena absoluta d'aquesta obra en diferents concerts de la Xarxa de Músiques a Catalunya, el circuit de concerts de Joventuts Musicals de Catalunya. En aquesta ocasió formarà duo amb el pianista Carles Marigó.

L'acte és gratuït i obert però cal confirmar assistència als telèfons 972 57 33 16 / 673 82 16 98 o bé per correu electrònic a comunicacio@xarxademusiques.cat.