L'activitat musical conjunta de la mezzosoprano Anna Alàs i el pianista Alexander Fleischer començà a la Hochschule für Musik "Hanns Eisler" de Berlín (Alemanya), en coincidir a la classe de lied del professor Wolfram Rieger, actualment un dels pianistes amb més renom internacional en el camp de la música vocal de cambra.
Entre els nombrosos concerts que van oferir durant l'època acadèmica, destaca el que fou auspiciat per Daniel Barenboim, dedicat als intèrprets més destacats del centre. Recentment han format part del reduït nombre de becats de l'Acadèmia de Lied del festival Heidelberger Frühling. La crítica alemanya ha qualificat la seva interpretació com a “molt madura, d'atmosfera densa, acoloridament estilitzada”. Han assistit a cursos de perfeccionament amb Irwin Gage, Thomas Hampson i Barbara Bonney. La seva intensa dedicació al món de la cançó els ha dut a forjar un repertori de més de dues-centes obres i a assolir fites com ara el 2n premi del prestigiós Concurs Internacional de Lied de l'Hugo-Wolf-Akademie (Stuttgart), a part de diversos reconeixements artístics individuals.
Anna Alàs i Jové, ha guanyat importants premis, com ara 1r premi al Concurs de Cant Joan Massià 2005, doblement premiada al Curs Internacional de Lied Wolfram Rieger, finalista al Richard Strauss Gesangswettbewerb 2009, 2n premi a la Internationales Gesangswettbewerb für Barockoper P.A. Cesti 2010 i 2n premi a la Internationaler Wettbewerb für Liedkunst Stuttgart 2010. Ha estat becada per la Humboldt Stiftung i La Caixa -DAAD










