GRANADOS I L’ESPURNA DE LA FELICITAT

Concert familiar

29/12/2017 18:30 Auditori Joan Cererols (Martorell)

Companyia El nen infinit

Clara del Ruste, actriu i clown·Emili Brugalla, piano

Granados i l'espurna de la felicitat és un espectacle musical entorn de la vida del pianista i compositor Enric Granados. El relat biogràfic, les músiques que ell va escriure, les anècdotes i experiències vitals que va travessar, les persones que va conèixer, tots junts aniran desplegant-se amb un gest tendre i rialler, en clau de clown. Aquesta proposta vol alimentar "l'espurna" de l'amor a la música que abasta totes les edats i que va guiar a Granados durant tota la seva vida fins a crear la seva escola de música a Barcelona. Granados i l'espurna de la felicitat està doncs pensat tant per a nens com per a gent adulta, on cada edat i podrà trobar les seves complicitats i les seves afinitats musicals i escèniques. Aquest espectacle vol celebrar al mateix temps el 150è aniversari del naixement del mestre Enric Granados.

El nen infinit és un projecte teatral i musical que ha reunit a Clara del Ruste, actriu i creadora, i a Emili Brugalla, pianista, per fer arribar la música clàssica a un públic familiar que ajunti petits i grans compartint el mateix gaudi escènic. Amb contes propis i altres narracions volen establir un joc teatral que enllaci la paraula, el gest, la rialla, la màgia i la música tot creant una experiència musical diferent al concert convencional.

Programa:

E. Granados: Contes de la joventut

E. Granados: Fragments de l'òpera Maria del Carmen

E. Granados: Danza Española VII (Valenciana)

E. Granados: La Maja y el Ruiseñor (fragment)

I. Albéniz: Tango

W. A. Mozart: Sonata Kv 545 (fragment)

F. Schubert: Moment musical D.780 (núm. 3) (fragment)

F. Chopin: Nocturn pòstum (fragment)

Més informació: www.facebook.com/elneninfinit

Una proposta de: Any Granados