LA HISTÒRIA DE BABAR

Concert familiar

Orquestra de Cambra de Granollers Òscar Molina, narrador Gorka Llort, Babar petit Disseny il·luminació, Joan Santaugini Orquestra de Cambra de Granollers (12 músics) Òscar Molina, director d’escena Francesc Guillén, director musical

Obres de: Versió musicada pel compositor francés Francis Poulenc, revisada per Andrew Mathews.

15/11/2009 17:30 Teatre Principal (Vilanova i la Geltrú)

LA HISTÒRIA DE BABAR
Escrita per Jean de Brunhoff, és un conte de referència per a moltes generacions. Les aventures de l’elefant petit, la mort de la seva mare a mans d’un caçador, el descobriment de la ciutat, la senyora gran, els seus cosins Artur i Celest i la coronació de Babar com a rei dels elefants per a molts formen part dels records d'infantesa.
La versió que presentem, per a narrador i orquestra, és la versió musicada pel compositor francés Francis Poulenc, revisada per Andrew Mathews.
Mitjançant la mirada d’Òscar Molina ens endinsarem, d’una manera molt especial, a les aventures de l’elefant Babar. Ens acompanyarem de titelles, de les acrobàcies d’un intrèpid Babar, d’elements plàstics sorprenents i d’una atmosfera de fantasia que ens farà reviure aquesta bonica història, com si ens l’expliquessin per primera vegada. La música  enormement descriptiva, interpretada per 12 instrumentistes de l’OCGr dirigits per Francesc Guillén, embolcallarà els gestos i les vivències dels protagonistes d’aquesta història.
Deixeu que el petit Babar viatgi amb vosaltres i descobrireu amb els seus ulls on està l’aventura i per què cal viure-la!

Orquestra de Cambra de Granollers presenta La Història de Babar

Per a públic familiar. Edat recomanada a partir de 5 anys