TRIO CONCORDIAE

Clàssica

Savva Fatkulin, violí Tobia Revolti, violoncel Asya Nebolsina, piano

Obres de: Franz Joseph Haydn (1732-1809: Trio núm. 35 en Do Major (Hob. XV.21) Dmitri Xostakóvitx (1906-1975): Trio núm. 1, en do menor, op. 8 Felix Mendelssohn (1809-1847): Trio núm. 1 per a piano, violí i violoncel, en re menor, op. 49

12/11/2009 21:00 Auditori Narcís Monturiol del Cercle Sport (Figueres)

Creat el 2006 a l’Institut Internacional de Música de Cambra de Madrid, els seus integrants pertanyen al Departament de Grups amb piano que dirigeix el professor Ralf Gothoni. Com a alumnes d’aquest centre, reben classes, a més, de Bruno Canino, Menahem Pressler i Eldar Nebolsin i han rebut classes magistrals de György Kurtág, Natalia Shakhovskaya, Márta Gulyás, Gary Hoffman, Diemut Poppen, Kennedy Moretti i Claudio Martínez Mehner. Han ofert concerts a l’Auditori Nacional de Música de Madrid, al Centre Cultural Conde Duque, la Fundació Juan March, la Fundació Caja Madrid, entre molts d’altres.
Han interpretat el Quartet per a la fi del temps de  Messiaen a la Real Academia de Bellas Artes de San Fernando, concert que fou retransmès en directe per Radio Clásica – RNE.
El 2007 i el 2008 varen participar a la Trobada de Música i Acadèmia de Santander i varen oferir nombrosos concerts per tot Cantàbria.
Han format part del cicle Clásicos en Ruta de la Fundació AIE i recentment han estat convidats al Festival de Música i Dansa de Granada.
Han estat guardonats amb els primers premis del Concurs de Cambra Ciutat de Lucena i del Concurs Ciutat de Berga. Han obtingut els segons premis del Concurs Ciutat de Manresa i del Concurs de Cambra Montserrat Alavedra de Terrassa, respectivament.