Otto Michael Pereira (violí) i Joao Crisóstomo (piano)

Clàssica

Otto Michael Pereira, violí / Joao Crisóstomo, piano

Obres de: Ludwig van Beethoven: Sonata núm. 2, en la M, op. 12/2 Pablo de Sarasate: Fantasia sobre «Carmen», op. 25 Parashkev Hadjiev: Suite per a violí i piano Fernando Lopes-Graça: Preludio, Capricho e Galope George Enescu: Sonata núm. 3, la menor, op. 25

06/06/2010 19:00 Cercle Catòlic (Blanes)
 

Otto Michael (Sofia, Bulgària, 1983) inicia els seus estudis musicals amb Emilian Petrov. El 2001 finalitza els estudis de violí al Conservatori Regional de l’Algarve on rep els consells de Rui Gonçalves. Posteriorment, ingressa a l’Acadèmia Nacional Superior d’Orquestra, amb Kiviu Scripcaru, on finalitzarà la seva llicenciatura l’any 2006. S’ha presentat en diversos festivals nacionals i internacionals formant part d’orquestres i de formacions de cambra. Entre els seus guardons hi trobem el premi Maestro Silva Pereira per la seva actuació com a solista amb l’Orquestra Gulbenkian (2005). A més d’actuar com a solista, és membre de l’Ensemble 20/21, el Tetraktis Ensemble i del quartet de corda Tempos. Entre 2004 i 2006 fou concertino de l’Orquestra de Cambra de Cintra i actualment és concertino de l’Orquestra A2M, a més i forma part de l’Orquestra Gulbenkian des de la darrera temporada. Ha estat becat per la Fundació Calouste Gulbenkian i per l’Associació Música, Educació i Cultura. 
Joao Crisóstomo (Lisboa) incia els seus estudis de piano amb Aurélia Bastos. Estudia al Conservatori Nacional amb Ana Sousa Lima i a l’Escola Superior de Música de Lisboa amb Jorge Moyano. El 1999 es trasllada a Düsseldorf on continua els seus estudis a l’Escola Superior Robert Schumann amb Roberto Szidon.Ha rebut consells de músics de la talla de Fernando Eldoro, Igor Lebedev, Thomas Brandis o Gerhard Schulz.
Ha actuat com a solista amb diverses formacions de cambra, com a solista amb l’Orquestra Simfònica Portuguesa i com a pianista co-repetidor participa en nombroses produccions teatrals (Sweeney Todd, d’Stephen Sondheim, al Teatre Alberto de Lisboa). 

 

Programa:

Ludwig van Beethoven (1770-1827): Sonata núm. 2, en la M, op. 12, núm. 2 (1797)

Allegro
vivace Andante, più tosto allegretto
Allegro piacevole

Pablo de Sarasate (1844-1908): Fantasia de concert sobre «Carmen», op. 25 (1883)

Introducción.
Allegro moderato
Moderato Lento assai
Allegro moderato
Moderato

Parashkev Hadjiev (1912-1992): Suite per a violí i piano (1940)

***** 

Fernando Lopes-Graça (1906-1994): Preludio, Capricho e Galope

George Enescu (1881-1955): Sonata núm. 3, en la menor, op. 25, Dans le caractère populaire roumain (1926)
Moderato malinconico
Andante sostenuto e misterioso
Allegro con brio, ma non troppo mosso

 

Per escoltar un fragment, clikeu aquí:   beethoven_sonata núm3 op 12_pereira.mp3

 

Comparteix:
Recomana a un amic Imprimir