Sendero de ida y vuelta

Un viatge per Cuba, Mèxic, Xile i la península Ibèrica a través de l’ havanera. Presentació del CD “Sendero de ida y vuelta” .

Indira Ferrer (soprano), Mauri Campos (guitarra solista i arranjaments), Carles Casanovas (guitarra rítmica i veu).

L'havanera nasqué als salons burgesos de l’Havana (segle XIX) i es va estendre a altres països com Mèxic, Xile o Espanya. Aquest concert, celebrat durant els actes del Dia Internacional de la Dona Treballadora, vol recordar els orígens d'aquest fenomen musical, ja que foren precisament les dones, cantants líriques, les primeres a donar a conèixer aquest gènere que segueix viu avui en dia.

Copa de cava al final del concert: celebració dels 40 aniversari de Joventuts Musicals de Palafrugell.

VENDA D'ENTRADES

A la taquilla del Teatre Municipal de Palafrugell (TMP), Tel. 972 611 172, de dilluns a divendres de 10 a 13h i divendres de 17 a 20h.
Per internet, fins a les 14:00h del mateix dia del concert: www.palafrugellcultura.cat
El dia del concert des d’1 hora abans a la taquilla del Museu del Suro.

PREU D'ENTRADES

Tarifa general – 15€

Aturats, Carnet Jove, Família nombrosa, majors de 65 anys – 10€

Entre 12-18 ANYS - 5€

Socis, estudiants Escola de Música de Palafrugell i menors de 12 anys - GRATUÏT

Tots els concerts són amb aforament limitat.
Es recomana fer la reserva d’entrades abans dels concerts i si es prefereix comprar-les el mateix dia a la taquilla del lloc on es fa el concert, recomanem arribar-hi amb almenys 20 minuts d'antelació.

FES-TE'N SOCI!

Quota anual: 30€

Entrada gratuïta a tots els concerts programats. Descomptes i avantatges a altres entitats col·laboradores arreu de Catalunya.

11/03/23
JM de Palafrugell –