Juventuts Musicals de Catalunya

F. LISZT (1811-1886): Sonata en Si menor, S. 178

Veure biografies

Biografies

Eudald Buch s'ha format a l'escolania de Montserrat, el Conservatori de Vic i la Chetham School of Music de Manchester. Després de completar els seus estudis amb Vladislav Bronevetzky a l'Escola Superior de Música de Catalunya, va ser acceptat a la classe d'Eliseo Virsaladze al Conservatori  Txaikovski de Moscú. També ha rebut consells de Pascal Devoyon, Jacques Rouvier i especialment de Christian Blackshaw. Ha tocat en els festivals de Buxton i Hellens a Angleterra, The International Holland Music Sessions a Holanda, i a la Schubertiada de Vilabertran, en sales com l'Auditori de Barcelona, l'Auditori de Girona, l'Atlàntida de Vic, L'Auditori Enric Granados de Lleida I l'Auditori Pau Casals del Vendrell. Ha col·laborat com a solista amb l'Orquestra de Càmera de Vic, la Chetham's Symphony Orchestra i amb membres de l'OBC. Ha actuat en directe a la BBC (Radio3) i diversos concerts seus han estat emesos a Catalunya Música. Ha estat becat per la Fundació Victòria dels Àngels.

Una proposta de

Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC)
Eudald Buch

Concerts