MIRANDA FERNÁNDEZ TRIO

Miranda Fernández, piano i veu | Cristina López, veu i electrònica | Lucas Balbo, percussió
88M
Un homenatge a totes les dones flamenques lluitadores. Per a totes les que van superar l’esclavatge cultural del seu temps en solitud, la discriminació i la coerció per part de la societat. Malgrat tots aquests problemes, el flamenc no seria el que és avui sense elles. Van afavorir el flamenc fins al final dels pensaments i sentiments, un art que transmet el sentit de la vida. Aquest concert recorre la història de la dona en el flamenc des del punt de vista de Miranda Fernández, amb el desig de fer justícia al seu paper destacat en el món de la música. 88-M és el primer projecte que presenta i dirigeix, acompanyada de grans dones, grans flamenques. Un espectacle que no indiferent a ningú. Modern i antic. Femení. Flamenc. Explicat per flamenques. El seu punt de vista més íntim. Per a totes elles, gràcies per ser.

MIRANDA FERNÁNDEZ cursa estudis en l’Escola Superior Música Taller de Músics de Barcelona. Combina el piano flamenc, jazz i latin. Ha tocat com a solista en el Festival de Flamenc de Nou Barris de Barcelona i ha actuat en auditoris i teatres com el Palau de la Música Catalana, l’Auditori de Barcelona, el Konserthuset Stockholm i el TeatreNacional de la Xina, entre altres. Ha format part de diferents projectes artístics com el Barcelona Flamenc Ballet, la Sant Andreu Jazz Band, Companyia José Manuel Álvarez, Las Noray i Mediterráneos amb Antonio Canales, entre altres.

Taller de Músics
Miranda Fernández