Juventuts Musicals de Catalunya

DUO REYNER-VILA

CONCERT PER A VEU I GUITARRA “A L’ENTORN DE LA CANÇÓ ESPANYOLA”

GEORGINA REYNER · MEZZOSOPRANO, LLUÍS VILA · GUITARRA
DUO REYNER-VILA & CONCERT PER A VEU I GUITARRA “A L’ENTORN DE LA CANÇÓ ESPANYOLA”

Us oferim una proposta musical que ens transporta de la sobrietat del renaixement a la màgia del romanticisme, passant pel lirisme de la música popular espanyola i catalana, de la mà de grans compositors per a guitarra com Mauro Giuliani, Martín i Soler i Ferran Sor, Morera i Lorca.

Georgina Reyner ha treballat amb el cor del Gran Teatre del Liceu i ha cantat sota la direcció de C. Curnyn, Josep Fuster i amb Xavier Puig. Actualment continua col·laboranti creant diferents projectes artístics al’entorn de la lírica. Lluis Vila va formar part de l’Orquestra de Guitarres del Conservatori de Música de Girona i va participar en projectes destacats com “Musicant Picasso” al Museu Picasso de Barcelona. Actualment es dedica a l’aprofundiment de la guitarra clàssica i a l’ensenyament musical.

Programa

Obres: J. Marin, A. Vivaldi, V. Bellini, M. Giuliani, F. Sor, A. Barrios, F. G. Lorca

Veure biografies

Biografies

GEORGINA REYNER

Sant Feliu de Guíxols 1979. Llicenciada en filosofia per la UdG, Màster en Pedagogia per a Músics per l’ESMUC, professora de l'escola de música i dansa de Llagostera. Inicia els estudis de cant amb Maia Mayska i continua amb diversos cantants i repertoristes: Ana Mª Gonzalez, Jaume Aragall, Begoña Alberdi, Enrique Ricci, Miquel Ortega, Stanislav Angelov entre d'altres. Ha treballat amb el cor del Gran Teatre del Liceu. Com a solista ha cantat sota la direcció de C. Curnyn, Josep Fuster i amb Xavier Puig interpretant el Rèquiem de Mozart al Palau de la Música Catalana. Té com a escenari recurrent el Festival de la Porta Ferrada. Participa en produccions dels A.O de Sabadell, A.O de Sarrià i A.O de Girona. Actualment continua col·laborant i creant diferents projectes artístics a 'entorn de la lírica.

LLUÍS VILA 

Nascut a Girona l’any 1986, va iniciar la seva formació musical al Conservatori de Música de Girona, especialitzant-se en guitarra clàssica amb les professores Nati Gurri i Pilar Peraferrer. Durant aquesta etapa, va formar part de l’Orquestra de Guitarres del Conservatori, amb la qual van oferir concerts a Bèlgica i Estònia. Posteriorment, va continuar els seus estudis d’interpretació clàssica al Conservatori Superior del Liceu de Barcelona, on va ser alumne dels professors Guillem Pérez-Quer i Santi Figueras. En aquest
període, va participar en projectes destacats com “Musicant Picasso” al Museu Picasso de Barcelona, on va interpretar peces  nspirades en “La Californie”. També va prendre part en el concert homenatge a Leo Brouwer, interpretant obres del mateix compositor. Actualment es dedica a l’aprofundiment de la guitarra clàssica i a l’ensenyament musical. 

DUO REYNER-VILA
DUO REYNER-VILA
LLUÍS VILA
LLUÍS VILA
GEORGINA REYNER
GEORGINA REYNER
DUO REYNER-VILA
DUO REYNER-VILA

Concerts

15/11/25
18:00 h
JM de Palafrugell –
MUSEU DEL SURO DE CATALUNYA (MNACTEC)
15 €
Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més informació
ACCEPTAR