Juventuts Musicals de Catalunya

EUDALD BUCH, piano

PARTITES DE BACH

El pianista Eudald Buch proposa en aquest recital un programa monogràfic dedicat a dues de les partites per a teclat de Johann Sebastian Bach, la quarta i la cinquena. Entre 1726 i 1731, Bach va publicar les seves sis partites per a clave sota el nom de Clavierübung, que segueixen el model de la suite de danses francesa. Eudald Buch les interpretarà amb piano.

Programa

J. S. Bach: Partita núm. 4 en Re major, BWV 828Partita núm. 5 en Sol major, BWV 829

Veure biografies

Biografies

Eudald Buch s'ha format a l'Escolania de Montserrat, el Conservatori de Vic i la Chetham s School of Music (Manchester). Després de completar els seus estudis amb Vladislav Bronevetzky a l'Escola Superior de Música de Catalunya, va ser acceptat a la classe de Elisso Virsaladze al Conservatori Txaikovski de Moscou. També ha rebut consells de Pascal Devoyon, Jacques Rouvier i especialment de Christian Blackshaw. Ha tocat en els festivals de Buxton i Hellens a Anglaterra, The International Holland Music Sessions a Holanda, i la Schubertíada de Vilabertran, en sales com l'Auditori de Barcelona, ??l'Auditori de Girona, l'Atlàntida de Vic, l'Auditori Enric Granados de Lleida i l'Auditori Pau Casals del Vendrell. Ha col·laborat com a solista amb l'Orquestra de Camera de Vic, la Chetham 's Symphony Orchestra i amb membres de l'OBC (Orquestra de Barcelona i Nacional de Catalunya). Ha actuat en directe a la BBC (Radio 3) i diversos concerts seus han estat emesos a Catalunya Música. Ha estat becat per la Fundació Victòria dels Àngels.

Una proposta de

Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC)

Concerts

29/01/22