Maria Mogas Gensana, acordió | Patricia Coronel Avilés, saxo
HORITZONS D’AVUI

Aer Duo és una formació d'acordió i saxòfon dedicada a la música de nova creació. Apassionades per la recerca de nous sons presenten el concert Horitzons d'avui a través del qual volen mostrar la capacitat i varietat sonora d'aquesta formació. Centrades en la interpretació de repertori de compositors actuals, el concert inclou dues noves obres de joves compositors dedicades a la formació, així com l'estrena de l'obra guardonada amb el 1er Premi en el 41è Concurs de Joves Compositors 2020, Premi Internacional Frederic Mompou Barcelona. Paral·lelament a aquests joves perfils, el programa es completa amb tres obres de compositors consolidats en l'escena espanyola i internacional.

José María Sánchez Verdú: Dhamar Joan Gómez Alemany: Les fleurs du mal (obra encàrrec d’AerDuo) / Sofía MartínezLluvia / José Manuel García Hormigo: Neon Issues (estrena abosluta, obra guanyadora 41è Concurs de  Joves Compositors/es 2020 Premi Internacional Frederic Mompou Barcelona) / Gabriel Erkoreka: Duduk I / Juan Delgado: When the storm is over, dance with me (estrena absoluta. Encàrrec d’AerDuo)

Aer és un duo d'acordió i saxòfon nascut a Àustria el 2017. Un projecte forjat mentre cursaven els seus estudis de Màster en Practice Performance in Contemporary Music amb el prestigiós ensemble Klangforum Wien. Coincidint en els mateixos principis, el duo s'estableix amb un fort lligam a la interpretació rigorosa de música de nova creació, així com a la col·laboració amb joves compositors.  En la seva curta trajectòria, AER ha estat protagonista de festivals a Àustria i Espanya (Impuls- Minuten Konzerten 2018, Musik in Krumegg 2018, NueBo Festival 2018, Mute Festival 2019/2020, Mostra Sonora 2021) i primers premis en concursos internacionals (Recre @ competition 2018, 2n premi) i el treball directe amb compositors consolidats com Simon Steen-Andersen, Francisco Martín Quintero, César Camarero, Victor Estapé, entre altres.

Premi Frederic Mompou (JM Barcelona)
AERDUO

17/07/21