Juventuts Musicals de Catalunya

The new catalan ensemble

BESTIARI

Gemma Abrié, veu i contrabaix · Carles Belda, veu i acordió · The New Catalan Ensemble: Manu Sabaté, Carles Marigó, Juan Aguiar i David Domínguez

El format de concert d'aquest projecte és un sextet, amb Gemma Abrié i Carles Belda com a veus solistes, amb la col·laboració especial del poeta i rapsode Josep Pedrals i amb textos de Josep Carner i música de Joan Díaz. Una de les propostes més potents de l’Any Josep Carner (cincuentenari de la seva mort) que se celebrarà a tot Catalunya.

L'Associació ADEP.CAT per a la Divulgació, l'Ensenyament i la Promoció de la Música Catalana, presenta un espectacle on paraula, música i i imatge es mesclen amb la voluntat d'interepel·lar públics de totes les edats a través de l'audició de 22 cançons breus i originals que sumen la sonoritat dels instruments de la tradició universal als d'arrel catalana. Aquesta és ja la tercera producció del NewCat · The New Catalan Ensemble, liderada pel pianista i compositor Joan Díaz (la precedent, Ruralisme il·lustrat, la va dirigir el graller Manu Sabaté), i s'emmarca dins la commemoració, aquest 2020, del 50 aniversari de la mort del “Príncep dels poetes”, Josep Carner. A recer del Bestiari, el NewCat publica un llibre - disc de factura excel·lent que inclou l'enregistrament de les cançons i dels poemes recitats, un pòster i un llibre amb els versos de Carner i les il·lustracions creades per a l'ocasió per alumnes de l'Escola Massana, becats per NewCat i comissariats pel multi premiat il·lustrador Arnal Ballester.

Una proposta de: Institució de les Lletres Catalanes (Any Josep Carner)

 Període de contractació

Requeriments

Catxet 100%

Cost entitat (50%)

Tota la temporada

 (segons disponibilitat)

  • Sonorització (veure rider)
  • Tamboret per al rapsode

 

       2500€ +iva

 

 

1250€ +iva

Si es contracta fora de període, el cost per a l’entitat és del 60% del catxet i sonorització

Aquest lloc web utilitza "cookies" pròpies i de tercers per oferir-te un millor servei. En navegar-hi n'acceptes l'ús. Més informació
ACCEPTAR