Juventuts Musicals de Catalunya

XARXA DE MÚSIQUES

UN CIRCUIT ÚNIC

La Xarxa de Músiques a Catalunya va néixer amb voluntat descentralitzadora i com a plataforma de promoció dels joves intèrprets de música l'abril del 1995 i a l'actualitat ja ha realitzat més de 3.826 concerts. La Xarxa ha consolidat plenament la seva oferta per tot el territori català.

El seu objectiu és coordinar i programar de forma conjunta gires de concerts per les diferents associacions locals de JM a Catalunya, en col·laboració amb aquestes entitats locals i els seus respectius ajuntaments i equipaments culturals, possibilitant així una major racionalització de recursos i una major visibilitat col·lectiva.

La Xarxa ha consolidat plenament la seva oferta per tot el territori català. Compta amb el suport principal del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, així com de les Diputacions de Barcelona i Girona.

A fi de garantir una programació equilibrada i amb la màxima representació possible d'estils i gèneres musicals s'estableixen cinc categories: CLÀSSICA, JAZZ, ARREL, EN FAMÍLIA i CREA. Tot seguit us podeu descarregar els catàlegs de les darreres temporades de la Xarxa de Músiques:

CLÀSSICA: EMERGENTS

TRIO ZUKAN